Skip to content
Ärimentorid » Koolitused » Efektiivne reklaamikommunikatsioon

Efektiivne reklaamikommunikatsioon

  1. Sinu klientide sihtgrupi profiil on kõige alus. Sihtgruppe võib olla üks või mitu. Õpi neid tundma ja looma reklaame, mis neid otseselt kõnetavad
  2. Sinu bränd ja maine on sinu väärtuse visiitkaart. Õpi hindama, millised väärtused kõnetavad sinu sihtgruppe enim.
  3. Harjuta kogenud mentori juhendamisel sihitud reklaami koostamist, mida saad kohe kasutada

Eelteadmised

Efektiivne reklaamikommunikatsioon ühendab turunduse, kommunikatsiooni ja psühholoogia põhimõtted, keskendudes sellele, kuidas ettevõtted saavad oma väärtussõnumit sihtgrupile edastada. Koolitus uurib, kuidas luua mõjuvaid ja sihtrühma vajadustele vastavaid reklaame, rakendades kaasaegseid strateegiaid ja tehnikaid.

Õppe alustamise tingimused

  • Vähemalt keskharidus
  • Baasteadmised turunduse ja/või kommunikatsiooni valdkonnas
  • Soovituslik on eelnev kokkupuude turunduse või reklaami planeerimisega
  • Arvuti kasutamise oskus praktiliste ülesannete lahendamiseks
  • Motivatsioon rakendada õpitut praktilises töös

Õppe eesmärk

Koolituse eesmärk on anda osalejatele põhjalikud teadmised efektiivse reklaamikommunikatsiooni olulistest aspektidest ning arendada oskusi ressursisäästlike ja toimivate reklaamide loomiseks ja hindamiseks. Koolituse läbinud mõistavad, kuidas luua sihtrühmale suunatud reklaamsõnumeid, mis toetavad ettevõtte brändi ja väärtussõnumi edastamist. Koolituse õppekavas kirjeldatud peatükkides viiakse läbi ka praktilised harjutused.

Sihtrühm

Koolitus on mõeldud:

  • Turundus- ja kommunikatsioonijuhtidele
  • Reklaamiagentuuri spetsialistidele
  • Ettevõtete juhtkondadele, kes soovivad paremini mõista turunduskommunikatsiooni psühholoogilisi aspekte
  • Brändi- ja tootejuhtidele
  • Sotsiaalmeedia ja sisuturunduse spetsialistidele
  • Väikeettevõtjatele, kes haldavad oma turunduskommunikatsiooni ise

Õpiväljundid

Koolituse läbinu:

  1. Mõistab efektiivse reklaamikommunikatsiooni põhimõtteid ja oskab neid seostada praktilise turunduskommunikatsiooniga
  2. Oskab analüüsida erinevate reklaamide tõhusust ja nende vastuvõttu sihtrühma poolt
  3. Suudab määratleda sihtauditooriumi omadusi ja kohandada reklaamisõnumeid vastavalt
  4. Oskab luua psühholoogiliselt mõjusaid väärtus- ja mõjusõnumeid
  5. Mõistab visuaalsete elementide, värvide ja keeleliste vahendite psühholoogilist mõju reklaamis
  6. Suudab rakendada erinevaid kommunikatsioonistrateegiaid eetiliselt ja sihtrühmale sobivalt
  7. Oskab hinnata reklaami kognitiivset mõju vastavalt sihtrühma profiilile

Esko-Timo Tullus

Esko-Timo Tullus on pika ettevõtluskogemusega ärijuht, kes on töötanud turundusjuhi, tegevjuhi ja tootmisjuhina nii Eestis kui Rootsis. Ta on osalenud mitmetel täiendkoolitustel ärihalduses, LEAN kvaliteedijuhtimises ja rahvusvahelises turunduses. Alates 2020. aastast on ta koolitus- ja turunduskeskkonna Modome Creative ning alates 2024. aastast Ärimentorid.ee mentorkeskkonna looja ja mentor. Esko-Timo on kirglik koosloome ja meeskonna lisaväärtuste mentor.


Koolituse hind:

1 osaleja 682.- €

2+ osalejat 560.- €

Toimumisaeg ja koht:

TALLINN, EEK Mainor, Suur-Sõjamäe 10a, 28. mai kl 10.00-17.00

TARTU, EEK Mainor, Pepleri 6, 10. juuni kl 10.00-17.00


Õppe sisu (koolituskava)


1. Reklaamikommunikatsiooni alused (1 tund)
Mis on reklaamikommunikatsioon ja selle koht turundusteoorias
Reklaami põhielemendid: väärtussõnum, mõjusõnum, turunduskanal
Väärtusloome kontseptsioon reklaamis
Reklaamistrateegia põhialused ja seosed psühholoogiliste protsessidega
2. Tarbijapsühholoogia ja sihtauditooriumi mõistmine (1,5 tundi)
Kognitiivne psühholoogia reklaamis: tähelepanu, taju ja mälu mehhanismid
Sihtauditooriumi segmenteerimine psühholoogiliste tunnuste alusel
Tarbimismotivatsioon ja tarbimisaksept
Nõustumisaksepti psühholoogilised mehhanismid
Individuaalsed hoiakud ja nende mõju reklaamide vastuvõtule
Tingrefleksi loomine ja kasutamine reklaamisõnumites
3. Reklaamide kommunikatiivne struktuur (1 tund)
Reklaami struktuurielemendid psühholoogilisest vaatenurgast
Reklaamilubaduse loomise põhimõtted
Visuaalfunktsioonide psühholoogiline mõju
Suundmõjutajad ja appellatsioonid reklaamis
Värvikonseptid ja nende emotsionaalne mõju
Keelekasutuse mõjutegurid ja reklaamitekstide stiil

4. Mõjutuspsühholoogia reklaamis (1 tund)
Reklaami mõjutusstrateegiad ja nende psühholoogiline alus
Emotsionaalsed reklaamid vs. ratsionaalsed reklaamid
Mõjumehhanismid reklaamis: autoriteet, defitsiitsus, sotsiaalne tõestus jt
Psühholoogilised mudelid reklaamis (AIDA, DAGMAR jt)
Eristuva reklaami psühholoogia
Reklaami sotsiaalsed tunnused ja nende mõjumehhanismid
5. Bränding ja positsioneerimine (1,5 tund)
Bränditurundus reklaamipsühholoogia vaatenurgast
Positsioneerimise psühholoogilised alused
Brändi identiteedi ja tarbija enesekuvandi seosed
Erinevate reklaamiliikide psühholoogiline mõju brändikuvandile
6. Reklaamietikett ja praktilised lahendused (1 tund)
Reklaamietikett ja eetilised aspektid mõjutuspsühholoogia kasutamisel
Reklaamiprotsessi psühholoogilised etapid
Praktiliste reklaamikampaaniate analüüs ja loomine
Reklaamide efektiivsuse psühholoogiline hindamine